کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد، شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق ۴۸ درصد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد مزاحمی و نامرتبط است سامان‌دهی بیش از سه هزار کودک بدسرپرست یا بی‌سرپرست در خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی خبر خوب برای پرستاران، تخصیص بودجه ۳همتی برای تسویه مطالبات ۱۴۰۲ پرستاران توصیه‌های طب ایرانی برای پیشگیری از سرماخوردگی و آنفلوانزا و درمان آن‌ها
سرخط خبرها

وزیر بهداشت در مشهد: ۴هزار بهورز جدید در دولت سیزدهم جذب شد

  • کد خبر: ۱۴۹۵۷۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
وزیر بهداشت در مشهد: ۴هزار بهورز جدید در دولت سیزدهم جذب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اختتامیه گردهمایی بهورزان ایران از جذب ۴هزار بهورز و افزایش ظرفیت جذب بهورزان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین‌اللهی در اختتامیه همایش کشوری بهورزان در مشهد اعلام کرد: اگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برشمریم، قطعا نظام سلامت و پزشکی ایران از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های این انقلاب است و بهورزان از نماد‌های این پیشرفت هستند.

وی ادامه داد: سال‌های پیش از انقلاب و حتی سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، پزشکان بی‌کیفیت خارجی در کشور بودند و میزان مرگ‌ومیر مادران باردار، کودکان زیر ۴ سال، دسترسی آب سالم و امید به زندگی در شرایطی رقت‌بار بود. اما اکنون همه آمار‌ها حکایت از پیشرفت ملی ما دارد.

عین‌اللهی تأکید کرد: وزارت بهداشت با ساختار کنونی در سال ۱۳۶۴ در پاسخ به گستردگی نیاز‌های مردم در حوزه سلامت بود و بهورزان هم در همین راستا در بطن نظام پزشکی ایران به وجود آمدند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه سلامت، افزایش نیروی انسانی و البته تربیت بهورزان جدید همه در راستای تأمین نیاز جامعه بوده و هست.

عین‌اللهی تصریح کرد: در کنفرانس بین‌المللی قاهره، نظام بهداشت و سلامت جمهوری اسلامی ایران در همه شاخص‌ها برتر از همتایان منطقه‌ای خود بود و تنها شاخص منفی ما، وضعیت سیگار بود؛ ۱۳درصد مرگ‌و‌میر هم‌وطنان ما بر اثر استعمال دخانیات است و باید جلو‌ این آمار گرفته شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: اکنون ۳۱ هزار بهورز در ۱۸ هزار خانه بهداشت سراسر کشور خدمت می‌کنند و ۳ هزار و ۹۹۲ دانشجوی بهورزی در ۲۱۶ آموزشگاه بهورزی زیر نظر یک هزار و ۲۰۰ مربی آموزش می‌بینند. مفتخریم اعلام کنیم که ۴ هزار بهورز جدید به چرخه سلامت و بهداشت کشور افزوده شدند و مجوز جذب بیشتر را کسب کرده‌ایم. هرچه بهورزان ما بیشتر شوند، ارتقای سلامت و بهداشت عمومی در دسترس‌تر است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: در دولت سیزدهم، ۸۵۰ پروژه بهداشتی در مساحتی بیش از ۳۵ هزار و ۸۰۰ مترمربع تمام شده است و به‌زودی ۵۰۰ خانه بهداشت تجهیز می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین ۲هزار پروژه بهداشتی نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->